DERS TANITIM BİLGİLERİ


Dersin Adı
İngilizce II
Kodu
Yarıyıl
Teori
(saat/hafta)
Uygulama/Lab
(saat/hafta)
Yerel Kredi
AKTS
ING 102
Bahar
3
0
3
3
Ön-Koşul(lar)
Yok
Dersin Dili
İngilizce
Dersin Türü
Zorunlu
Dersin Düzeyi
-
Dersin Veriliş Şekli -
Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Dersin Koordinatörü
Öğretim Eleman(lar)ı
Yardımcı(ları) -
Dersin Amacı ING 102 dersinin amacı öğrencilere başlangıç üstü dil (A1-A2) düzeyinde dil becerileri kazandırmaktır. Güz dönemi sonunda öğrencilerin şimdiki zaman, geniş zaman ve geçmiş zamanı anlamaları ve iletişim ortamında kullanmaları beklenmektedir. Bunun yanısıra gözden geçirme ve tarama yöntemlerini kullanarak seviyelerine uygun metinleri okuyup anlamaları, verilen bir konu ile ilgili 100-120 kelimelik bir paragraf yazmaları hedeflenmektedir.Yazdıkları paragraflarda bir yeri, bir nesneyi ya da bir kişiyi tasvir etmeleri gerektimektedir.
Öğrenme Çıktıları Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;
  • Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler; • Basit konular hakkında iletişim kurup ve tanıdık konularda bilgi alışverişinde bulunabilecek, • Kısa ve basit metinleri okuyup ve anlayıp ve belirli bilgi taraması yapabilecek, • E-posta veya kartpostal yazıp ve şimdi ve geçmiş zaman etkinlikleri hakkında bilgi verebilecek, • Diyaloglarda esas noktayı / eksik kısımları kısa, net ve basit mesajları anlayabilecektir.
Ders Tanımı Temel dil becerileri olan okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini bütünleşik olarak başlangıç düzeyinde veren zorunlu İngilizce dersidir.
Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

 



Dersin Kategorisi

Temel Ders
Uzmanlık/Alan Dersleri
Destek Dersleri
İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
Aktarılabilir Beceri Dersleri

 

HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

Hafta Konular Ön Hazırlık
1 Derse Giriş
2 A Quiet Life? English File 4th Edition: Elementary Student's Book page: 40-41 978-0-19-403159-2
3 A City for All Seasons English File 4th Edition: Elementary Student's Book page: 42-45 978-0-19-403159-2
4 A North African Story English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 46-47 978-0-19-403159-2
5 The Third Friday in June English File 4th Edition: Elementary Student's Book page: 48-49 978-0-19-403159-2
6 Making Music English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 50-53 978-0-19-403159-2
7 Selfies English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 54-55 978-0-19-403159-2
8 Wrong Name, Wrong Place English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 56-57 978-0-19-403159-2
9 Quiz
10 Happy New Year! English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 58-61 978-0-19-403159-2
11 A Murder Mystery English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 62-63 978-0-19-403159
12 A House with a History English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 64-65 978-0-19-403159-2
13 Writing Practice
14 Room 333 English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 66-67 978-0-19-403159-2
15 Dönemin gözden geçirilmesi English File 4th Edition: Elementary Student's Book sayfa: 40-69 978-0-19-403159-2
16 Final
Ders Kitabı

English File 4th Edition: Elementary Student's Book

Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Jerry Lambert

978-0-19-403159-2

Önerilen Okumalar/Materyaller

English File 4th Edition: Elementary WorkBook

Christina Latham-Koenig, Clive Oxenden, Jerry Lambert

978-0-19-403289-6

 

DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı %
Katılım
1
10
Laboratuvar / Uygulama
Arazi Çalışması
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
1
20
Portfolyo
Ödev
1
30
Sunum / Jüri Önünde Sunum
Proje
Seminer/Çalıştay
Sözlü Sınav
Ara Sınav
Final Sınavı
1
40
Toplam

Yarıyıl İçi Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı
3
70
Yarıyıl Sonu Aktivitelerin Başarı Notuna Katkısı
1
30
Toplam

AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
Teorik Ders Saati
(Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
16
3
48
Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
(Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
16
Sınıf Dışı Ders Çalışması
16
1
16
Arazi Çalışması
Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
1
10
Portfolyo
Ödev
1
6
Sunum / Jüri Önünde Sunum
Proje
Seminer/Çalıştay
Sözlü Sınav
Ara Sınavlar
Final Sınavı
1
10
    Toplam
90

 

DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

#
Program Yeterlilikleri / Çıktıları
* Katkı Düzeyi
1
2
3
4
5
1

İnşaat teknolojisi alanına temel oluşturan kuram, kavram, yöntem ve araçlar hakkında bilgi sahibi olmak

2

Alanıyla ilgili edindiği bilgileri yorumlayabilmek ve teknolojileri uygulayabilmek

3

Alanıyla ilgili sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak aktarmak

4

Alanında yapılan imalatların kontrolü ve belgelendirmesini yapabilmek

5

Alanıyla ilgili problemleri tanımlayabilmek ve çözüm üretebilmek

6

Alanıyla ilgili proje yapabilmek veya yapılan projelerde sorumluluk alabilmek

7

Bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk almak, açık fikirli, eleştiriye açık, yapıcı ve özgüven sahibi olmak, etkin ve verimli çalışmak

8

İş etiğinin değerlerine uymanın gereğini özümsemek, alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması ve uygulanması aşamalarında her şart altında toplumsal, bilimsel ve etik değerlere sahip olmak ve uygulamak

9

İngilizceyi Avrupa Dil Portfoyü A2 Genel Düzeyi’nde kullanarak alanı ile ilgili bilgileri izleyebilmek ve meslektaşları ile iletişim kurmak

10

İnşaat teknolojisi alanının gerektirdiği düzeyde bilgisayar programları ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanmak

11

Edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirmek, yaşam boyu öğrenme yaklaşımını benimsemek,  bilgilerini yenilemeye ve sürekli geliştirmeye yönlendirmek

X

*1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest